ερώτηση.gr
     
 
 
Ρούχα για την γυναίκα τον άνδρα και το παιδί, ένδυση.gr

Διάλεξε κατηγορία
 
Τα σημαντικά θέματα
Τι είναι οι Oμαδικές Αγορές;
Οι ομαδικές αγορές είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική διαδικτυακή προωθητική ενέργεια...
περισσότερα
Πώς μπορώ να κάνω δωρεάν τεστ αξιολόγησης ικανοτήτων;
Καταρχήν, ας δούμε τι είναι τα ψυχομετρικά τεστ.
περισσότερα


Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Προσφορές grabit.gr

Οικονομία & Χρήμα » Διαφήμιση & Ιντερνετ

Ότι πρέπει να ξερεις σχετικά με σημαντικούς τομείς της Οικονομίας που ανοίγουν ευκαιρίες για κέρδος σε επαγγελματίες και μη.


 

Πως θα γίνω περισσότερο δημιουργικός στο ονλινε μαρκετινγ;
07/12/2018

Πως θα γίνω περισσότερο δημιουργικός στο ονλινε μαρκετινγ;


Σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο, υπάρχουν τρεις ομάδες στην ιντερνετική εμπορική κοινότητα:

  • Εκείνοι που αρχίζουν μια καινούρια επιχείρηση στο ίντερνετ
  • Εκείνοι που εγκαταλείπουν μια ηλεκτρονική επιχείρηση που ξεκίνησαν πριν από μερικούς μήνες
  • Και τέλος το Κορυφαίο Τρία τοις Εκατό (3%)

Αν θελετε να είστε πιο δημιουργικός, ο στόχος σας πρέπει να είναι να μπείτε στο κορυφαίο τρία τοις εκατό, και να μείνετε εκεί για το υπόλοιπο της ηλεκτρονικής επιχειρησιακής ζωής σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαίσθηση και τη δημιουργικότητά σας, να εφαρμόσετε τις νέες ιδέες σας, και να τις δοκιμάσετε. Εάν λειτουργούν, συνεχίστε μαζί τους, και εάν όχι, απλά τις αντικαθιστάτε με νέες ιδέες.


Η δημιουργικότητα είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό όλων των κορυφαίων πωλητών, και όλα εξαρτώνται από το πως αντιλαμβάνεστε εσείς προσωπικά κάποια πράγματα. Είστε δημιουργικοί στο βαθμό που θεωρείτε ότι είστε. Θα βρείτε τις δημιουργικές λύσεις στο βαθμό που θεωρείτε ότι είστε δημιουργικοί.

Η δημιουργικότητά σας υποκινείται από ποιοτικά ερωτήματα, πιεστικά προβλήματα, και ιδιαίτερα επιθυμητούς στόχους.. Όσο πιο έντονα επιθυμείτε να ολοκληρώσετε κάτι, τόσο πιο δημιουργικότερα άτομα γίνεστε. Όσο πιο συγκεκριμένη είναι η ερώτηση, τόσο πιο δημιουργικότεροι είστε στην προσπάθεια σας να δώσετε απάντηση.

Η δημιουργική πώληση αρχίζει με τη λεπτομερή γνώση των προϊόντων σας. Όσο καλύτερα γνωρίζετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τόσο περισσότερο δημιουργικότεροι γίνεστε στην πώληση τους.

Προκειμένου όμως να μπείτε στο κορυφαίο τρία τοις εκατό, πρέπει να έχετε μερικές στρατηγικές τις οποίες βέβαια πρέπει να βελτιώνετε κατά τακτά χρονικά διαστήματα.

Το ποσοστό στο οποίο πωλείτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας εξαρτάται άμεσα από τον τρόπο με τον οποίο τα παρουσιάζετε στους ενδεχόμενους πελάτες σας. Ακόμα κι αν έχετε το καλύτερο προϊόν ή την καλύτερη υπηρεσία στον κόσμο, δεν μπορείτε να τα πωλήσετε εάν δεν τα παρουσιάζετε σωστά.

Με την παρουσίαση του προϊόντος σας, ενημερώνετε τους ενδεχόμενους πελάτες σας για το τι προσφέρετε, και τι μπορούν να περιμένουν σε αντάλλαγμα για τα χρήματά τους. Για είστε σε θέση να κάνετε μια επιτυχημένη παρουσίαση, πρέπει να κάνετε αρχικά μια βασική ανάλυση.


Η βασική ανάλυση αρχίζει με τρεις ερωτήσεις:

  • Ποια είναι τα 5-10 ελκυστικότερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του προϊόντος σας; Ή γιατί θα έπρεπε κάποιος να αγοράσει το προϊόν σας; Ή τι είναι αυτό που καθιστά το προϊόν σας σημαντικό ώστε κάποιος να το αγοράσει;
  • Ποιες ανάγκες του ενδεχόμενου πελάτη σας το προϊόν ή η υπηρεσία σας ικανοποιούν; Ποια οφέλη προσφέρουν; Γιατί θα πρέπει ο πελάτης να αγοράσει αυτό που προσφέρετε; (Οι πελάτες αγοράζουν βασισμένοι στα οφέλη όχι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα)
  • Γιατί θα πρέπει να αγοράσουν από την επιχείρησή σας;

Επίσης πρέπει να πωλήσετε στρατηγικά. Στη στρατηγική πώληση, αρχίζετε με τον προσδιορισμό της καλύτερης δυνατής αγοράς πελατών, και επικεντρώνεστε σε αυτήν την αγορά.

Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι πωλητές είναι ότι δίνουν αξία στο ίδιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του προϊόντος τους σε όλους του πελάτες τους. Ξεχνάνε όμως ότι ένας πελάτης μπορεί να θεωρεί 100 φορές πιο σημαντικό ένα άλλο γνώρισμα του προϊόντος από έναν άλλο πελάτη. Προσπαθήστε να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Ποιος είναι ακριβώς ο πελάτης σας; Ποιος αγοράζει το προϊόν ή την υπηρεσία σας τώρα;
  • Ποιος θα αγοράσει στο μέλλον;
  • Ποιος αγόρασε στο παρελθόν;

Με βάση αυτές τις ερωτήσεις, μπορείτε να βρείτε την καλύτερη αγορά σας, και να επικεντρωθείτε σε αυτήν, παρά να προσπαθείτε να πουλήσετε σε όλους που έρχονται στο δρόμο σας. Πρέπει να προσδιορίσετε ποιος είναι ο καλύτερος υποψήφιος για να αγοράσει από σας, και να επικεντρωθείτε έπειτα σε αυτούς.

Καθώς είστε ιδιοκτήτης ενός site μιας εμπορικής επιχείρησης, και ταυτόχρονα "Ίντερνετ Μαρκετίστας", πρέπει συνεχώς να αναζητάτε νέες ιδέες και λύσεις για να χτίσετε πάνω σε αυτό και στην επιχείρησή σας.

 

 
         
 

 

Δοκιμάσαμε και σας Προτείνουμε

Μασάζ με αιθέρια έλαια σε όλο το σώμα
Απο τα Lipogen, Παγκράτι, Νίκαια, Αίγινα και Κατερίνη
περισσότερα

Αφιέρωμα στο ταξιδιωτικό γραφείο VELAS TOURS
Δυναμικό & Αξιόπιστο τουριστικό γραφείο που ξέρει να «σας ταξιδεύει»
περισσότερα

Φιλόξενο, εξυπηρετικό και με σεβασμό στον πελάτη
Ο λόγος για το κέντρο αισθητικής & ομορφιάς "Beauty for You" που...
περισσότερα

 
Προσφορές και Διαφημίσεις
 

Πρόσφατα Θέματα

Πως θα γίνω περισσότερο δημιουργικός στο ονλινε μαρκετινγ;
Σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο, υπάρχουν τρεις ομάδες στην ιντερνετική εμπορική κοινότητα
περισσότερα

Πως θα καλύψω τις αδυναμίες του προσώπου μου με το Μακιγιάζ;
Θα τα καταφέρεις με το να αναδείξεις τα δυνατά σου σημεία
περισσότερα

Πόσο υπέρβαρα είναι τα παιδιά μας;
H παγκόσμια αύξηση του φαινομένου της παχυσαρκίας μεταξύ των ανθρώπων
περισσότερα

 

Αστεία και περίεργα!!! www.superwow.gr

Newsletter

 




 


Όμορφη.gr

Φαγητό.gr

Ζώα.gr

Ρούχα.gr

Παπούτσια.gr

 

 

 

 

WebCore IT & Web Developments